Skontaktuj się z nami biuro@printspeed.pl
Czas realizacji
zamówień
Standardowy czas oczekiwania na zamówienie to około 5 dni roboczych i wysyłka.
Czas realizacji może się wydłużyć przez dużą ilość zamówień, nieakceptowanie projektu oraz inne przyczyny podane w regulaminie.
Zamówienia, które mają być realizowane przed podanym terminem realizacji, ustalane tylko i wyłącznie drogą mailową ze sprzedającym. Sprzedający oceni czy termin jest możliwy o czym klient zostanie powiadomiony w odpowiedzi mailowej. Wszelkie zapytania telefonicznie zostają odesłane do prośby o wysłanie owej wiadomości, takie informacje nie zostają udzielane telefonicznie. Dodatkowo wiadomości typu ,, proszę o pilną realizację " nie są brane pod uwagę, termin należy ustalić ze sprzedającym w innym wypadku zamówienia są realizowane w standardowym czasie podanym na stronie.

Regulamin strony
Regulamin zakupów Drukarnia PrintSpeed
Przez opłaceniem proformy wysłanej w wiadomości prosimy o zapoznanie się z poniższymi punktami.
Gotowe pliki wysyłane do druku:
- przygotowane w skali 1:1
- rozdzielczość od 72 do 100 DPI / cal
- kolorystyka CMYK
- uwzględnione marginesy na oczka + zgrzewy po 5 cm z każdej strony ( teksty / logotypy z
zachowaniem marginesu, tło na całym projekcie)
- Logotypy używane w projekcie w wersji wektorowej lub dużej rozdzielczości
- Zamieszczone zdjęcia / grafika w jak największej rozdzielczości min. 2 Mpix
dla większych wymiarów rozdzielczość zdjęć musi być większa
- Gotowy projekt wysłać w pliku: JPG, TIFF lub PDF
Nie przyjmujemy do druków plików: CDR, DOCX, WORD oraz innych plików stworzonych
np. w dokumentach tekstowych. Proszę o wysłanie projektu graficznego zgodnie z
powyższymi wytycznymi.
Regulamin
1. Kupując w Drukarni PrintSpped akceptowane są poniższe punkty
2. Aby zamówienie zostało zrealizowane, trzeba poprawnie złożyć zamówienie zamówienie:
● Podając poprawne dane do wystawienia proformy, dane firmy lub osoby prywatnej
● Podać dane do wysyłki zamówienia, w razie brak informacji zamówienie zostaje wysłane na
adres z danych faktury.
3. Terminy realizacji na są przybliżone, co wpływa na wydłużenie czasu:
- Nie odpowiadanie na maile
- Brak kontaktu z kupującym ( mailowy i telefoniczny)
- Dłuższy czas akceptowania projektu ( poprawki lub zmiana projektu)
- Błędy w nadesłanym projekcie
4. Banery są zgrzane, zaoczkowane co ok. 50 cm - GOTOWE DO ZAWIESZENIE
5. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakość nadesłanego projektu oraz jego błędy.
6. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy zaakceptowane na etapie projektowania.
Prosimy aby nadesłany projekt sprawdzać: pisownia, układ, orientacja (pion, poziom) informacje
7. Wymiary mogą minimalnie różnić się od podanych ponieważ jest to wydruk wielkoformatowy,
producent plotera dopuszcza różnice w wymiarze + / - 3 %
8. Zdjęcie prezentujące projekt mają charakter poglądowy. Rzeczywisty kolor mogą odbiegać od
prezentowanego na zdjęciach- wynika to z różnorodności dostępnego sprzętu komputerowego oraz
indywidualnych ustawień a w szczególności ustawień monitora.
9. Wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD. Banery zwijane w rulon.
Prosimy aby Państwo sprawdzili przesyłkę w obecności kuriera jeśli paczka jest uszkodzona
należy z kurierem spisać PROTOKÓŁ SZKODY
10 . Montaż produktu
Klient zamawiając na naszej aukcji powinien odpowiednie dobrać produkt jak i technikę montażu
W przypadku złego zamocowania gdzie produkt został zniszczony, firma PrintSpeed nie ponosi za
to odpowiedzialności. Montaż powinna wykonać firma zajmująca się montażem reklamy.
11. W jakich przypadkach reklamacja nie zostaje uznana:
- niewłaściwy montaż
-warunki atmosferyczne
-akceptacja projektu z błędem
-zniszczenie podczas przesyłki kurierskiej
-wandalizm
-błędy i jakość grafiki w nadesłanych plikach
12. Projekt graficzny
W wiadomości do nas proszę napisać wymiary produktu, kolory, przesłać zdjęcia lub
zdjęcia orientacyjne, tekst tylko i wyłącznie w formie do skopiowania
13. Sprawdzanie nadesłanych projektów
- Jeśli Państwo nie są pewni jakości swojego projektu proszę w wiadomości napisać o tym fakcie i
sprawdzimy plik przed drukiem w innym przypadku zostaje on wydrukowany tak jak został do nas
dostarczony. PLIKI NIE SĄ SPRAWDZANE
14. Nie korygujemy oraz nie sprawdzamy tekstu wysłanego do stworzenia projektu, również nie
tworzymy haseł reklamowych. Tekst, który ma zostać umieszczony na projekcie powinien być wysłany w wiadomości lub w programie tekstowym np.Word
15. Projekty graficzne akceptacja
Prosimy o przemyślaną decyzję odnośnie projektu
Jeśli wizualizacja została przesłana po raz pierwszy i nie będzie odpowiadała koncepcja projektu proszę o informację.
Zostanie stworzony inny projekt, jeśli nie otrzymamy takiej wiadomości a do pierwotnego projektu
zostaną wprowadzane Państwa sugestie - wtedy nie będzie możliwości zmiany projektu na inny.
17. Projekty graficzne do wizualizacji przesyłane są w bardzo słabej jakości lub z znakiem
wodnym, po akceptacji projektu przesyłamy odpowiednie pliki nadające się do druku
18. Nie wysyłamy produktu bez wcześniejszej akceptacji projektu.
Ważne
Jak liczymy metry kwadratowe
Zgodnie z opisem liczymy pełne metry kwadratowe z rolek:
100 cm, 150 cm, 200 cm lub 300 cm
-
Banery do 100 cm liczone z rolki 100 cm
np. banery 100 cm x 50, 60 cm x 60 cm 90 cm x 90 cm liczony jako pełny metr kwadratowy
-
Banery powyżej 100 cm ( 105 cm, 120 cm itd.) liczone z rolki 150 cm
np. banery 120 cm x 70 cm to 2mkw
-
Banery powyżej 150 cm ( 155 cm, 160 cm itd.) liczone z rolki 200 cm
-
Banery powyżej 200 cm ( 205 cm, 230 cm itd.) liczone z rolki 300 cm
Każdy baner reklamowy liczony osobno
np. baner o wymiarze 200 cm x 50 cm to 2m2 czyli 1 baner gotowy do zawieszenia
( wzmocnione - zgrzane krawędzie oraz oczka co 50 cm)
Dwa banery 200 cm x 50 cm to 4m2 2 baner gotowy do zawieszenia
( wzmocnione - zgrzane krawędzie oraz oczka co 50 cm)
Z przyczyn technicznych nie łączymy banerów jako jeden arkusz
- Nie przyjmujemy reklamacji jeśli nasz projekt został wydrukowany w innej drukarni ponieważ nie odpowiadamy za jakość druku maszyn innych firm.
- Czas dostawy przedmiotu jest orientacyjny, zależy od szybkości przesłania potwierdzenia
przelewu, zaakceptowania projektu
Proszę czas dostawy liczyć od następnego dnia roboczego kiedy projekt został zaakceptowany.
Ogólne Warunki
1) Zakres zastosowania i definicje
Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe mają zastosowanie do wszystkich umów o dostawę Towarów, które Konsument lub Przedsiębiorca (zwany dalej odpowiednio "Klientem") zawiera ze Sprzedawcą w odniesieniu do Towarów prezentowanych przez Sprzedawcę w jego Sklepie Internetowym, znajdującym się pod adresem printspeed.pl. Włączenie własnych warunków handlowych Klienta jest niniejszym wykluczone, o ile Strony nie uzgodniły inaczej.
- Regulamin, w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.).
- Wszelkie określenia pisane wielką literą, użyte powyżej i poniżej w Regulaminie mają następujące znaczenie:
- Dzień Roboczy– każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Dostawca- podmiot współpracujący ze Sprzedawcą, który jest faktycznym źródłem towarów lub usług;
- Formularz Rejestracji – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta;
- Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy Towaru i płatności za Towar;
- Klient– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą lub zawarła lub zamierza zawrzeć umowę o świadczenie Usług Elektronicznych ze Sprzedawcą;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystający ze Sklepu Internetowego oraz zawierający Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221Kodeksu cywilnego);
- Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 459 ze zm.);
1.3.8 Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym, stanowi Usługę Elektroniczną;
- Przedsiębiorca- osoba fizyczna, prawna lub spółka cywilna, która przy zawieraniu czynności prawnej działa w ramach swojej działalności gospodarczej lub zawodowej na własny rachunek;
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego;
- Sklep Internetowy - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod domeną printspeed.pl;
- Sprzedawca– Printspeed Julia Nieszwiec adres do doręczeń: ul. Bytomska 17, 42-936 Bytom, adres poczty elektronicznej: biuro@printspeed.pl, - Towar- dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
- Usługobiorca– Klient korzystający z treści elektronicznych udostępnianych przez Usługodawcę;
- Usługodawca- Printspeed Julia Nieszwiec adres do doręczeń: ul. Bytomska 17, 42-936 Bytom, adres poczty elektronicznej: biuro@printspeed.pl,
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, na podstawie której Sprzedawca zobowiązany jest do przeniesienia na Klienta własności Towaru i wydania mu Towaru, a Klient do odebrania Towaru i zapłacenia Sprzedawcy ceny za Towar;
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.);
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Towaru ze Sprzedawcą.

Zwrot towaru
Prawo do odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentom, którzy w chwili zawarcia umowy nie należą do państwa członkowskiego Unii Europejskiej i których jedyne miejsce zamieszkania oraz adres dostawy w chwili zawarcia umowy znajdują się poza Unią Europejską.
Wyłączenie prawa do odstąpienia
Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli sprzedający wyprodukował ten produkt na Twoje indywidualne zamówienie – zgodnie z otrzymanymi od Ciebie wytycznymi, np.: baner reklamowy, naklejki itp.
Odpowiedzialność za wady (rękojmia)
1. Jeśli przedmiot zakupu jest wadliwy, obowiązują przepisy o ustawowej odpowiedzialności za wady.
2. Na Sprzedawcy ciąży prawny obowiązek dostarczenia Klientowi Towaru bez wad. Dodatkowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Towaru oraz uprawnień Klienta określono na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.
3. Jeżeli Klient działa jako Konsument, jest on zobowiązany do złożenia reklamacji na dostarczony Towar z widocznymi uszkodzeniami transportowymi u w miejscu wskazanym przez Sprzedawcę i poinformowania o tym Sprzedawcy.
4. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
5. Jeżeli otrzymany przez Klienta Towar jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących mu w ramach gwarancji albo – niezależnie – z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi. Wykonywanie przez Klienta uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
6. Klient może złożyć reklamację na przykład: pisemnie na adres: PrintSpeed Julia Nieszwiec ul. Bytomska 17, 41-936 Bytom
lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@printspeed.pl
7. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają jednie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to Sprzedawca uznał za uzasadnione.
9. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, zobowiązany jest dostarczyć Towar wadliwy na adres: PrintSpeed Julia Nieszwiec ul. Bytomska 17, 41-936 Bytom. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje.